2019年7月22日星期一

要收租



識個網友話家住元朗, 種到一些很香又十級勁辣召.  話剛好這兩天收成話想送一點給我. 叫我入元朗取

傻啦 ! 而家要攞條命仔駁入去元朗市取辣召,  唔是掛 .
~ 我要吃都有些存貨 在冰箱幾個月前 (手信) .  要花費車錢又要預俾人用武器待候. 
~ 要吃辣召去街市買菜時叫檔主阿大嫂送都得啦.

一點也不合羅輯思為, 他一定在整估我, 最後才發覺他意思是林鄭辣招呀.

一覺瞓醒還未有時間看時事新聞, 都不明白他在優我一默,  原來發生了這麼一大件事.

我第一時間想到的事, 這麼危險, 就馬上WHATSAPP另一個他, 叫他不要穿黑衫.

他回:  [黑衫, 黑褲, 黑色鴨仔帽, 洗咩驚呀 ]!

嚇得我一時之間不知怎樣按手機, 應打什麼文字去勸導他, 不要太激進, 要愛惜身體,

他回:  [不要太長氣啦 ]! 

 [知道啦 ]

[我一陣會坐地鐵].

時間一分一秒過去, 點算再勸又驚他嬲.

[坐緊港島線入南區, 成晚無瞓, 里在你家應好安全].

有人又到來自出自入........... 幫我上貨, 無廁紙呀 ! 唔該.

收租......



2019.07.22





沒有留言:

發佈留言