2019年7月15日星期一

誘惑川菜


明明自己也不吃火辣,  幹麼買本[誘惑川菜]  , 哈哈, 本書不是我擇. 是有人話這本好睇, 又叫我學習土豆樟茶鴨, 怪味爆肉花話有很多不是港式菜.

他識了個四川來的朋友, 常常跟他朋友一起吃飯雜染了一點辣口味.

唔, 有點傳染感覺, 他傳給他, 他又想感染我去食辣.  唔怕, 我要減肥, 我要減肥.  一定無啖好食啦,  辣辣我唔多好.

算啦, 既然他喜歡就先買下, 我帶回家慢慢看.  稍後, 整一兩個辣味菜式應酬他,  可能他又想帶朋友來我家玩.  真係當我這兒開私房菜館.

拍左本書, 張相己放在 FACEBOOK 啦.  你見到嗎 !?

整得好味才再放相給你看.

緊密留意. 因為怕侵犯著者版權, 相片和內容不可直接放出來呀 !

  â€œå››å·èœâ€çš„图片搜索结果



沒有留言:

發佈留言