2015年3月19日星期四

美心蛋糕有膠手套



係咩, 係咩.....

過了兩天現歡顏, 未架.  因好忙工作好辛苦,  人累了就好難有歡顏.

以前, 每天都會笑.  現在笑次數是真的減少了但也不致於黑臉.

知我的你一定估到我, 唔會讓自已苦苦臉, 你逗我笑, 我會想辦法讓自已快樂.

簡單點, 吃件美心蛋糕一定甜, 不過剛剛聽到美心蛋糕有膠手套, 點食呀 !?

咩料呀? 

......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki ......wiki

你整些什麼給我,唔好笑,唔好玩,唔采你住. 

咪阻住我,你好煩,好得閑啦. 

好忙...

雪 - 2015.03.19

沒有留言:

發佈留言