2015年3月28日星期六

擦背推油穴位好耍家




吃罷, 好友安排的嚇人泰菜, 之後眾人一起去做泰式按摩.  朋友說半月前就幫我預留最紅超肥泰妹. 最好手勢同技巧一流, 擦背推油穴位好耍家.

朋友自已預要指力勁度十足的白白淨淨年輕泰妹......

長時間與電腦駁鬥, 工作又超煩忙. 本來也想推遲與友人會面.  但我真的要放鬆五支筋骨,  
釋放酸痛無力筋肩膊臂膀.    Happy  Friday 去癲一晚先....._

一行幾個女生, 又嘈又吵地說著大家生活碎事, 個個都說著男友有幾好,份工時間多薪金厚, 可常常在身邊關懷備緻.

我情史暗地裡沒法子跟她們細說.  我只好說感情生活平平穩穩...希望現任不會逃跑吧 !

說著, 說著....泰妹開始爬了在我身上....

哦 ! 我大叫...停呀 ! 唔好....夠啦去到大腿可以了.

昨晚, 被人打了一身.......

雪 - 2015.03.28











沒有留言:

發佈留言