2015年3月12日星期四

網店 PARTNER



唔知她是否喔我呢 !?

朋友開了間網店, 她說應接不下想找 PARTNER , 邀我做無本生意.

她說原本另一PARTNER 懶到死, 成日坐著打呵欠, 只想坐著等分錢.

我落足嘴力叫她俾股份我......專包計數, 負責包裝, 拖篋搬運 (郵寄), 代面交在銅鑼灣可幫省車錢.

她說, 她那些客住屯門, 元朗, 上水「山卡拉」地方多...這是對南區人來說的.

咁........係咪預我架.

剛剛才到她家做 EXCELL 表記錄出入貨.

係呀 ! 係呀 ! 預你家做貨倉.  吓 ! 咁得人驚......我驚訓唔著喎.

靜靜話你知, 她買模特兒頭象, 咁都有生意........有無人有興趣 ?

要買就私回我啦.





雪 - 2015.03.12


沒有留言:

發佈留言