2015年3月18日星期三

HSBC 迎新禮品~ LENOVO



係咪個接觸器壞壞地,  是時候換部新的, 乾脆將舊的拋落廢紙箱啦 !

我送你一部新啦 !  哈哈...幾大口氣.

你打電話去 HSBC 信用卡熱線問問,  這段時間去到5月底的迎新禮品有你想要的東東,  LENOVO 平板 粗粗地用住先啦.

我朋友剛取, 網上查不到.  你打熱線問問...要加三百元作換購價...

唔好懶.  不是講笑...真的沒要你.  

唔好追實我請吃飯, 這個月要送兩份 (大) 禮物.

我荷包又怎可與窮字脫勾.......

佢又巧乍緊我.......

我真係有點頭痛.  早點入房攤攤先...........

雪 - 2015.03.18

沒有留言:

發佈留言