2015年3月25日星期三

笑一笑, 又一天



係咪真係咁好笑.  扮嘢啦 ! 你 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

唔講住, 你做到先, 我要求你做事.

我未見到, 你影張相傳來先.   所以我一直當緊同你風言風雨一番.

不要太認真.

因為, 我過兩日就會忘記, 講過的忘記, 寫過的也忘記.

有時做人太嚴肅, 對朋友又要求太高又何必呢 !

笑一笑, 又一天.

嬲.***
只會激親自已, 我唔會做傷身事.

人生險惡, 計教太多, 算人好辛苦.

你快點冧我笑, 笑, 笑 ........冧得掂我俾廿塊錢你買 coffee.


 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2015.03.25


沒有留言:

發佈留言