2015年3月7日星期六

唔好對我咁熱情啦 ! 唔該。


如果辛苦, 就不要上班出去玩幾天短線遊. 或者一齊遊一轉大海....離開流感熱爆, 被強國擠滿人香江.   

澳門又是一街都是人.  

他就想得開啦 !  話飛就飛, 話來就來...陪他玩去一轉澳門外遊唔得呀 ! 

嘩 ~ 好密集行程, 又新會, 又北京, 又澳門, 又想去泰國. 

係又攞假唔係又攞假咩, 不上班下星期一枱面文件, 腦內 e 貓也不會有人幫我清理.  

......才剛過完年已放了好多日假, 無必要我不會隨便輕言請假.

......他/她回程時我見你地們一面就算啦 ! 沒說出口回應. 

......超, 同他倆好熟呀 !  

......唔得呀 ! 唔好對我咁熱情啦 ! 唔該。

雪 - 2015.03.07


沒有留言:

發佈留言