2015年3月1日星期日

我的愛只為了你存在


新年節目唔多. 來來去去都是吃、 渴, 玩樂。 同親友聚聚...

終於好快, 好快看了第一集同第二集舊影片...我睇 YOTUBE 乍, 咔咔咔。

笑....同你開開玩笑, 新年都忙了幾天, 那有時間看呀 !  你真是完整看了....?

是的話, 我想睇你寫影評。  你寫後, 好睇我才看...

另一個他子說好睇, 信不過的。  戲路不夾次次都是陪他看他喜歡的東東。

不知道, 一陣他訓醒肯唔肯, 陪我看金鴨呢 ! 朋友話霆鋒從後抱著同君如一段戲, 當中節情好感人霆鋒好MAN好型 , 好好睇。 說得好吸引。 佢重話要是無人陪....他陪我看多次。

聽住歌先...........









囚禁在你天真的笑容


會讓我 沉淪 心疼 沉淪 心疼*
我的愛(為了你存在)
我的愛(為了你存在)
我的愛(為了你存在)
我的愛 我的愛*



雪 - 2014.03.01

2 則留言:

  1. 雪好..十月都是拜年時..哈哈..
    祝..羊運享通..揚名立萬..神釆飛揚..洋羊得意..

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝魚兒新年祝賀, 魚兒, 雪祝你年年有餘. 如意吉祥, 富貴如意, 羊年得意.

      刪除