2015年6月19日星期五

政改方案




假日要渡佳節找節目, 好衰 ! 問了他很多次去那兒玩 ?  又沒回答我......

我本來星期日已經有約會.  不過, 只要他想見面, 想一起我實乍肚痛真唔出來陪他/她們飲早茶.

好悶, 他們那些大人見親面都講陳年舊事, 又講社會政制.  我給他/她們悶過幾次...
無街去, 都要找借口回避.

不過, 這兩天政改議員退席真係好戲劇效果,  真難想像堂堂尊貴議員可以這樣沒個人代表意向, 嘩 ! 無溝通段估話離席就離...拉隊走.  好 ! 好笑...又驚訝 !

這班人已結黨營私擺在電視機面前. 等我返轉頭再睇多兩次...

真係天意安掛, 一個二個在會議廳上身, 我在想是否這是既定好一場大龍鳳 ?  一個二個都在做戲, 誰是編劇, 誰是大導演...


雪 - 2015.06.20


沒有留言:

發佈留言