2015年6月3日星期三

貼一張一模一樣相片





靜靜話我知 ! ?

邊個, 你說邊個在那裡帶我去看一看. 

張相一出就有人偷, 貼一張一模一樣相片, 這麼搞笑 ?

或者, 是那巧合也不可說人是抄襲.  有人 copy 我偷笑都來不及了.

重傳埋張相過來.......

笑....或者是我偷她的呢 !?  如有類同實屬巧合........

我驚反過來她說是我抄她呢 !?  我都偷人唔少啦.......

不用太認真, 大家輕輕鬆鬆寫寫貼貼,  喜歡就攞去........呵呵 !

偷野有什麼大件事呀 !

我要多謝曾經俾我偷過靚相人, 我要謝謝送過靚圖, 借此機會送我愛羅給我的她.

雖然, 也許她已沒在這出現.  

今晚唔好 1點才訓, 早點訓啦 ! 明天上廠....

雪 - 2015.06.03







沒有留言:

發佈留言