2015年6月24日星期三

記著唔好 CALL 我



報下喜先.  早排某某俾隻股票升了幾個位, 賺了兩隻仟元.  不過, 我未賣想賺十隻八隻金牛才放...... (笑).  所以, 呢轉個頭又蝕返. 

唔好理佢住, 放埋一旁先...

今日, 又有人話請吃飯重要去好高檔地方.   好友她笑說, 要在衣櫃摷件低領靚衫出來熨一熨啦 ! 著靚點,

超 !! 是你舊男友又關我咩事.  我幾時都一樣沒變.

不過, 我都會扮靚點點化個自然底裝, 唔可以太失禮.

明天, 一個又加拿大回來人, 另一個就英國回來人, 再來多一個專程由中國回來人.....
我和她呢 !? 是本土人.  好在你無同他一起, 否則就變成強國人.

HONEY 呀 ! 明晚唔好 CALL 我, 好重要約會, 唔想他們笑我食一餐晚飯都要被你苦苦痴纏,
又要報時幾點回家. 俾人笑我似未成年要同男友爸爸報到.

OK...

記著唔好 CALL 我. 

雪 -2015.06.25  




沒有留言:

發佈留言