2015年6月14日星期日

大藍籌股買一手半手


新年飯聚時朋友俾了幾 4 隻股票號碼我, 說會好隱陣又教我睇國內指數, 美國市...

她說後幾天, 我都有睇過不過都是沒買.  最後, 當然是錯過了大升市機會啦 ! 

錯過了 ! 

事實, 亞雪同大時代鄭少秋差不多, 他的大時代一出就會大冧市.

事實, 我不嫐一買就會出現大冧市, 損手情況試過幾次, 好彩打平手...唔好彩的話息都蝕埋.  

好難得才有一次半次有捕獲厚利.

今日佢又俾隻藍籌股給我.  唉 ! 又在考驗我的定力...

買好唔買好呢 !? 

不過, 這一隻大藍籌股買一手半手, 用來平衡通貨膨脹, 長線也不失是一個非常好選擇. 

你地點睇近日股市 ?  

雪 - 2015.06.21








沒有留言:

發佈留言