2015年6月22日星期一

專登陪我過父親節翌日




係 ! 真係好多笑點, 妳笑到肚痛 ?

咁妳會否願意陪我一齊睇, 再睇多一次, 一齊傻笑.

不過, 上yotube 睇短片時, 發覺有點兒血腥, 故事情節應該幾感人熱淚, 我覺得這會是我鐘意這片種.

妳那天來看早點預約, 有時間整件血淋淋假A4 120g牛扒妳吃.   無時間要加班的話就吃長城牌豬仔, 煎雙蛋丁麵加條靚菜.

如果, 晚點來就只吃薯片雪糕.

不過, 都是唔好太晚. 

費事...

佢, 好多時 12 點打來. 

一陣間記住帶手信給我, 陪不到我過父親節, 都專登陪我過父親節翌日. 

一想起有妳這好友. 我真的有福了! 一落機就約我...好感激亦好真珍這份友情.

雪 - 2015.06.22



 

沒有留言:

發佈留言