2015年6月15日星期一

難得有兩個人益我...


難得有兩個人益我...


隻糉是公司菲姐靜靜送的, 靜給我一個.  真係難得美味....應應節先, 所以快人一步貼出而出...
她話糉唔洗扎到實一實, 鬆鬆手包另一番味道, 還說要凍食, 再三說靜係俾我一個, 笑到我傻傻地.


睇完隻糉, 講回昨天說要買股票一事, 係咪呀 !  想一想都唔得...好彩忙著出EMAIL , 拖了一拖未買到,  今日就冧400幾點. 

佢話, 這就好啦 !  睇實啦無"線" 你好快點買啦...唔只賺餐飯咁簡單.

我無錢喎, 買唔到幾多.  好好好 ! 聽日再睇睇.

佢重話唔俾人知幾多號冧把.



雪 - 2015.06.16

 




2 則留言:

  1. 會不會試下美心果d唔似粽ge「冰粽」?=p

    回覆刪除
    回覆
    1. small u,
      無呀 ! 無買美心...這隻同事自已包, 佢話淋身點, 不用翻蒸從雪櫃取出灑糖最好食.
      祝端午及父親節快樂.

      刪除