2015年6月27日星期六

成日都要報告


同他報告順便寫個這一集給你 :~ 

佢呀 ! 話俾朋友聽我節目多, 他在港時也沒陪他, 無影無踪又唔俾佢 CALL,唔記得講清楚點...是間食店不淮有鈴聲,好友她再三叮囑話唔淮酸佢嗎 ! 

男友又看我的網誌,之後重問了我幾次早兩星期做過那兒, 幹什麼事, 點解他要我陪他去 ? 

他無 女朋友陪咩 ?

這個是兒時好友, 他剛巧失戀又同死黨有咬撬, 一直他好多時將那些用血汗換來的小禮品送給我的. 

咁,我去攞禮物嗎!順便陪陪他又見識這些沒機會去場面...返正那天又沒什麼事做. 

得啦 ! 知啦 !唔會同佢有什麼私情,係都十年前就發展啦! 
我地是好好沙煲兄弟,佢有好壞習慣架... 

雪 - 2015.06.20

沒有留言:

發佈留言