2015年6月9日星期二

驚我要攞手信 ??




真想打你一身, 嬲呀 ! 而家才滿蒲頭出來...而為你去了中東.

找你一晚都唔見人, 諗住近近地睇睇你會不會過來幫幫我.

CALL 咁耐而家才回, 還有膽傳來藍天白雲沙灘相, 幾時飛架, 做咩去旅行都唔話我知.

驚我要攞手信 ? 

嗱 ! 串了煲啦 ! 你點都要買些嘢俾我. 

你找了誰幫你喂貓咪...... 

做咩唔放低鎖匙給我, 驚我偷睇你些秘密 ?

我真係無你咁得閑,  好彩你沒找我...........痛到 C 我昨晚還想找貓貓幫又怎有力去幫你照顧多一隻貓.

今日, 好點啦 ! 無咁痛啦 !

返來先側啦 !

雪 - 2015.06.09



 

沒有留言:

發佈留言