2015年6月6日星期六

cap 圖



嬲爆中........做咩嬲爆姐.

你有你寫, 我有我出貼.  邊有 cap 上 cap你張圖 ?  你唔好明屈我令人混淆.

車, cap 你就 cap 你, 洗同你客氣呀 ! 驚你呀 ! 睇你嬲得幾耐. 

我遊網時候都見到很多好多人留話同出你一模一樣東東啦 !

而家香港生活仲有什麼害事, 拎開個電視就見到......無! 是同你一樣同電視一樣...講事講非.

係!   寫些財經俾我看看, 早幾日俾個網址眨眨眼就遺失了, 我正處於好飄浮, 好不實在又善忘狀態.  你寫財經我才看一看可否抄你大計覆制現實變灰姑娘.

我要看發財大計, 一定要多睇現時慳錢方法, 發掘多點財源資訊. 

雪 - 2015.06.06


2 則留言:

  1. 雪雪要發大財?六合彩𠸉啱唔啱呀?哈哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. EE , 我30/5 買20 啦 ! 一隻字都未中. 等 6月份再買多條試試.

      刪除