2015年6月29日星期一

下水禮著了件新泳衣



三十幾度夏天, 話去游水好定行玉桂山...講完又講昨天終於得償所願.

有無諗過中暑呀 ! 有呀 ! 所沒去曬攀山行程. 費他行到慶俾他埋恕是我找這些好節目給他.

昨日, 終於下水禮著了件新泳衣, 真係平無好, 網購信唔過重覺鬆鬆地, 嚇到我一邊泳一邊要望清楚有無走光...

看來, 貪靚的我要買過另一件. 

今日, 出現運動後的「寃寃痛痛」, 他笑話我平時又唔做運動, 落一落水就駁命踢水花...
他都叮囑我慢慢游蛙泳, 係都要用力跟他尾游自由泳. 無氣都不肯停....... 


咁, 我還要我說出口嗎 ?  這個男友怎麼沒體諒...... 明知我係鐘意黐到他實一實.

雪 - 2015.06.29




1 則留言:

  1. 天氣很不穩定...神鳳又病到呢
    要食飽就瞓...瞓醒就食薬...冇煮飯呢
    ✬。。゚*好友☾º°¨✫我都早瞓覺☁° 晚安★º°¨♦
     .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
    大家晚晚甜夢安睡┈ೋ✱。Ѽ

    回覆刪除