2015年6月27日星期六

我的輕量版運動計劃




找到個好可愛動感畫面, 晴天白雲, 清澈可見底海水, 重要加多個肥豬仔在仰頭泳照.

唔記得以前有無上貼過, 寫埋寫埋這麼多網誌, 我又怎可每一張都記得. 

是否好有夏天感覺, 也到你好想去游水...呢? 

我真的好想同他一起去游個暢快, 每每假日就離開人煙稠密熱市鬧區, 強國人搞到鬧市烏煙漳氣的, 四圍也迫到死死. 香港地方細又怎會沒人煙, 唯一在郊外....

不過, 他就是鐘意同人迫去旺角... 唉 !



而家又肥返想曬曬身材都無膽.  不過, 游多幾轉我就可以變返纖纖瘦瘦又可以身體健康.

實在, 我也有想過除了節食也要配上合適運動. 也許, 每天放工去游一轉水也不錯. 

開始時先定, 一個月游八次. 每天游一個鐘...我的輕量版運動計劃.  

快快去游水...我還欠什麼動力 ?

雪 - 2015.06.20


沒有留言:

發佈留言