2018年5月11日星期五

母親節還有兩天



等我作一個溫馨提示.  母親節還有兩天就到了 !

準備好禮物給媽媽未呀 !?

如果未呢 ! 明天好快點去準備啦 !

如果, 身邊有些獨居老人家, 在平日時也可以多關心他們, 窩心問好送她/他們一些物品, 或者有需要時候幫幫他們, 有時幫完人真係有種開心感覺.

今日, 傳了一些資訊給老人家, 他們也半信半疑是否真的呀 !

是真的, 快點叫伯伯同伯母去申請啦 ! 正確是差不多每次惠顧減三元, 一個月用盡三百元.

佢好衰笑我坐關愛座, 又未夠十一點就瞓覺, 平時又鐘意去飲茶, 又學人去晨運所有老人家的動態已走了出來. 問我是否已取了

唔係, 好多年輕人也注重體態美麗而去跑步, 我唔足夠時間要不我一定去游早水.

係呀 !  好掛住同爸爸, 媽媽一齊飲茶日子,  那段時光很美, 很美.  

嗱 ! 今個星期就俾媽媽威住先, 下個月就到爸爸節了.

你有咩表示呀 !?


2018.05.11



沒有留言:

發佈留言