2018年5月16日星期三

舊小說交換咖哩飯




這陣子很忙, 很多事務要幹.  那尚有時間去看舊小說呢 !? 

如果, 你想借我的舊版愛情小說, 儘管說出來.  我假日翻箱倒籠去找給你. 

我舊小說放在日本城膠箱內, 我無力翻箱你要自已上來摷才是真的.   

收你十元借書費讀十日.  不過, 有人會唔瞓覺一晚就看完. 

唉 ! 同你講錢就傷感情啦 !  呵呵 !

咁啦 ! 佢話, 遲點請返我吃鐵板咖哩就當無數.

自已鐘意吃咖哩就當我也喜歡吃咖哩, 看幾無誠意.  用舊小說交換咖哩飯 ?

你係來就早點約實要不我出街玩.

我要約些好朋友出來, 大聲笑, 大聲講, 增加快樂指數.

題外話....話說去培訓竟然要自已帶電腦,  咁大間科技公司的培訓室連電腦也奉欠. 
真想不到 ???  我借回來我老爺級數平板/ WINDOWS 7...上唔到大陸網, 又無WIFI 提供....
早知唔洗帶腦啦 ! 就咁睇 POWER POINT 都得啦 !


2018.05.16








沒有留言:

發佈留言