2018年5月22日星期二

中山未來地圖


四眼仔睇唔睇到呀 ? 我呢, 我的影相技術係咁上下了 !  放多一張出來給你慢慢比較歐



上培訓班要9:00 到達, 所以提前一天過去.  一出碼頭遇上非法司機專車車了我們去吃午飯, 途經入荒廢果園帶我們吃有機種植荔枝.  其實在碼頭又俾個肥仔經紀話帶我同事去看樓盤, 重話人仔三十萬有交易.   同事就俾他喔了電話號碼...之後他不斷來電還說已在酒店樓下等候.  就這樣跟了他去看樓盤. 

我當然不會買大陸樓也不會移民中山, 這幅地圖專登找給阿某某看.  有地圖看亦聽了二次我也搞不清路線圖, 但可以說將來交通網絡真的會很快, 亦將各個地方距離拉近. 

有感而發
香港多年來因地少人多, 政府一直在行高地價政策, 近幾年樓價癲升也到達了瘋狂地步, 這是香港年輕人對前境沒希望亦無奈面對居住相比十年前細一半 (相同樓價只可買不足一半面積, 沒父幹更加想也不用想了) .

中山樓也不便宜了, 港澳人仕限購新樓, 買層公寓30平+30平(加建) 要一百萬人民幣, 這個地方大, 想起幾多樓有幾多土地.  連酒店模式公寓也可以代管理, 買產權不收樓既定協議只收租金..........

太詳細不寫了, 只想說感覺是人為做價, 有時真的不明白什因素影響 ? 中國地, 中國樓會升得這麼快, 兩年就升一陪有多....睇完樓感覺似去了大形騙局之場地. 

最後, 我問阿肥仔什麼人買多 ?  他說香港人同北京人也多...

四眼仔, 你睇睇張地圖好啦 ! 唔好諗其他呀 !


2018.05.23


沒有留言:

發佈留言