2018年5月26日星期六

要學查字典


找緊網上字典, 笑.  是我壞習慣沒認真常常在網誌中出現了很多錯字, 有時又多左隻字, 有時又沒了頭沒有尾.  有時, 我是知道的...只是懶得改姐嗎.

係呀 ! 近排累之過, 好多時有間歇失憶, 好多時執筆忘字, 腦子空白了.  就隨便寫個同音異字.

我會試一試呀 !!  某某叫我用的網上字典查閱, 你不用破費去書局買.
網上應有很多這類形網站.  是我懶有時又不認真之過....寫完又沒檢視. 

或者, 我在床下底找找也會有本字典收藏著.....

http://dict.mini.moe.edu.tw/cgi-bin/gdic/gsweb.cgi?o=ddictionary&searchid=D0003501&framefile=frame04.htm&






找到了 ! 但按多兩按就變成這樣子.



嘻嘻 ! 校對真係幾辛苦, 編輯也不容易.  所以, 我在自已寫網誌錯少少應該無傷大雅, 係嗎 !
唔...寫故事時就認真點啦 !

今日無心情寫故事延續......幻想是好傷腦筋的.


2018.05.26 

沒有留言:

發佈留言