2018年5月21日星期一

刪除了那個真的我



喂 ! 你唔好將我真樣擺出來好喎 !? 

好多網友沒有見過我, 就算要公開也應由我自已來決定, 在什麼時間放? 在一個特別日子嗎 ! 

俾你見過, 望過是還你多年前願望, 這個是真的我. 

但, 你放出來時候擺上網係咪要先問問我呢喃?  

我滿意同意才擺出來, 你這樣做好似有點兒那個....

唔怕我誤會 ?

而家朋友在背後問我點解你會放出我樣子 ?  問我點解, 點解 !?

我點知這麼多, 他這個人有時候就是這樣莫明其妙. 

你好快點同我解釋清楚因 o麥 事幹, 搞緊什麼壞主意.

當我求求你, 快點刪除我, 刪除了那個真的我.  


2018.05.21



沒有留言:

發佈留言