2018年5月23日星期三

畢業功課


這些日子, 一有空就做定份畢業功課市場學研究報告. 

真係, COPY 了很多網上資料, 又在COPY 了上次份功課, 又COPY 了男同學份畢業報告. 

唔得架, 唔可以這樣.  老師會知道我左抄抄右抄抄的.   唔知會否是上次教市場學老師批改...呢? 

上次, 他俾好高分我在平時功課和那份港女煲報告.  可惜, 我無玩比卡超, 俾他的出題考起了 ! 一定教他很失望. 

如果是他,  他會記得我, 一定會好留意我這一份功課. 要是做COPY CAT 就教他失望多一次. 

現在我做定個框框, 會一直不斷修改, 一定可以做到自已滿意.  真係, 好後悔第二階段無選市場學. 

畢業功課卻去做市場學, 沒上課...所以才要參考別人功課.

喂,  你幫我找些創意論點,  我暫時未想好...好粗略地寫寫大綱,  上次傳給你的有很多是網上資料.

我已修改了 ! 等我再改好一點後, 再傳給你看.

第七頁, 諗緊中....

做了份問卷但又記得阿老師提過最好不要做問卷, 因最少要100份 ?  去那裡100個人幫我填問卷呢 ?


2018.05.23

沒有留言:

發佈留言