2018年5月9日星期三

分享會~ 倪聰


倪聰分享會: -

頭髮內A, B, C, D 都是外星人  !? 

翻箱倒籠找了不到他送我的小說, 那年看過故事早已忘得一乾二淨.   明明也看過小說又睇過電視但就是沒有深刻印象.....

一邊聽作者講故事, 做答問大會真係好好笑.  所以, 他的書這麼出色是有原因. 

我有時間一定會乖乖地找翻他的書來看看. 

原來, 好多女生鐘意木蘭花.....唔唔 !   對不起 !  我太年輕沒有看過.    我看過那一本呢喃?
真的忘記了 !

唔通有小偷 [鼠] 左, 無理由會遺失, 唔通有人自已入屋取回了 ?



其實, 我一邊聽答問題, 一邊寫這一個網誌.
他說: [  他有很多故事書沒有駁下去, 留有懸虛等你地自已想, 他有很多故事難尾] .

笑, 他都是這樣, 我就有樣學樣,  故事GE 野唔洗駁, 安樂晒有大作家撐.

他說: [  唔鐘意同人爭.......] .

真係好聽, 要他形容自已用 六字總結歲月,终結人生.  [國語人說]  

他回答: [是一個很蠢人, 知道自已是蠢人的蠢人].

好啦 !

完啦.


晚安




沒有留言:

發佈留言