2018年5月14日星期一

按摩椅



想貼張 [脫苦海]  ?  買張按摩椅會更可愛與簡單好多 !  我不幫別人買廣告啦 !  廣告話是前五名媽媽想收禮物. 

香港有幾多家庭可以放得落按摩椅呢!?   但這張椅仔細細張又有好多功能. 最岩用來送給婆婆或者幫媽媽舒緩做家務的腰酸背痛.  唔按摩時候又可以當梳化坐.

重可以用信用卡分期付款.  顏色又有好多選擇.  今天來不及送也不打緊, 俾住個消息幾時會送貨一樣甜在心裡.

睇睇下也想買一張送給家中的老人家呀 !  又想買一張送給自已 [我都是老人家了...累累] . 



我平時出糧都無錢剩的, 好多年也沒儲蓄習慣了 ! 不是, 我自細就喜歡儲蓄收埋些錢才有安全感.  也許, 我就一個好需要安全感人.

或者, 人大了花費太多, 想儲也儲不來.  為了你這些物質渴望我要努力去賺錢.  
笑......唔係的, 有時候有東西會比錢更重要,  怒我不能在這明言但希望有一日我會找到自已理想.  可以隨心而行自已人生路.


2018.05.12



沒有留言:

發佈留言