2013年12月14日星期六

我的快樂

早幾天就在網上預告, 通街都知我將有一份大禮物, 這個普天同慶 CHRISMAS 大家都一定在準備為情人送禮物, 給情人送上花花, 名錶, 豐富大餐 ??

我正想想今年送什麼給他, 要認真的逗逗他笑逐顏開。
他說從現在會一直沒休假又要被他冷落......怒呀 ! 又飛。 唯有自已找節目, 先為家人選禮物請她們吃大餐 。

雖然我的大禮物尚未到手呀 !? 但點都要預支先, 今天會去買....林內石油氣一部 (日本制造)。 
哈哈 ! 舊年定再前買爐剛檢查需報廢, 師傅話好危險隨時爆炸......好彩, 好彩 !! 

話說是天降橫財...我的陳年舊股票在主版中升到似坐火箭。 現價我未捨得沽但DOUBLE PAY絕對無問題。

可是現在價位已存在很大風險, 不便在這推薦給好朋友的你。 免得害你輸錢.......

喂 ! 約實你去吃咖哩, 唔好同我慳亦都唔好同我搶結帳 。

還有呢 !!?? 27號你好寫定請假紙.......囉來陪我呀 !
試問, 我又怎會不快樂呢 ? 

雪 - 2013.12.14








2 則留言:

  1. 開心就好啦! 收到點嘅大禮...俾唔俾大家知o架???

    回覆刪除
  2. 自己買俾自已的, 里幾日會去找架啦...........

    回覆刪除