2013年12月26日星期四

他笑我上一個網誌

他的 2014年宏願

買錶,買錶 ,買錶
1 只 鑽石蕭邦 、 1 只紅寶伯爵、 1只閃爆卡地亞、 1只鑽石勞力仕、 1只膠手錶、 1只精工手錶、1只復古 titus............不難達成也不用等中六合彩。

之後, 他哼哼首歌......
然後突然今秋 望望身邊 應該有 已盡有
我的美酒 跑車 相機 金錶 也講究
直到世間 個個也妒忌 仍不怎麼富有
用我尚有 換我沒有 其實已 用盡所擁有


吓 !!???

買錶、買錶 、買錶上大陸買 A 貨......不用日拼夜拼, 也不用計數。

嘩 !!??? 你想我俾人啦 ! 我唔走水貨, 更加不會走私冒牌手錶犯法事, 我唔做架 ! 我和他也不稀罕假貨.

痴線, 大陸人買香港真貨你教我上大陸買假貨 ???

唉 !!! 嘆氣......嘆氣 !!  之後, 我大笑了 !

我知, 你在跟我開開玩笑, 輕鬆的笑我上一個網誌。 

快講我知 2014 年你宏願是什麼, 我聽你講.........

今晚祝你新年快樂 ! 新年進步 ! 新年賺多點錢錢買鑽錶, 買車, 買房, 早日結婚...

雪 - 2013.12.27





1 則留言:

  1. .•MY █▄ϑVҼ .好姊妹¤☁晚上好☁
    帶著開心萬事得¤•晴朗的一天\(。◕ヮ^)/•。.¤
    •。.¤窩心錫錫又快樂抱抱生活要往好處想
    •。.¤ っˆヮˆ)っ ❉•:。*時間就過得好快\(◕ε⌒* )/
    將近到2Ѽ14•開心每一天時時是好時•日日皆好日•
    __✿✿✿✿✿
    _✿✿✿.....✿✿✿
    ✿✿✿........✿✿✿✿✿✿
    ✿✿✿.........✿✿✿...✿✿✿
    _✿✿✿.........✿✿.....✿✿✿
    __✿✿✿.................✿✿✿
    ____✿✿✿.............✿✿✿
    ______✿✿✿.....✿✿✿
    _______✿✿✿✿
    _______✿✿
    ▄▅▆▇██▇▆▆▅▅▄▃▃▂▃▃▄▄▅▅▅

    回覆刪除