2013年12月2日星期一

燶黑了不銹鋼煲




近日,  風高物燥日子又太耐無飲湯水, 天氣轉皮膚「鹽」重缺水肌膚很猛緊。 突然間好想, 好想渴啖無花果雪茸杏圃, 來滋潤我枯燥五臟六腑。

可惜一時大懵, 又或者我太投入書中世界, 個不銹鋼煲已燶黑毀損。

可會買個新...但也許會花時慢慢麼慢慢省, 是有感情的一個不銹鋼煱。  我看著它就一面想起....我和他第一次話要玩煮飯仔, 無煱無爐具...為了一頓飯而買煲買材料, 又會甜甜的想起他煮麵燙手狼狽樣子。

訂煲唔訂蓋, 我唔想訂煲唔多老泥。  所以, 我都好大鑊。

誰有好方法...教教我點省靚個燶黑了鋼煲 ? 


雪 - 2013.12.02

4 則留言:

  1. 不是用百潔布勁省嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. SMALL U 你一定無做家務, 百潔布係唔得咁黑, 要鐵絲刷勁省.......我重未開始洗.

      刪除