2013年12月15日星期日

WHATAPP不停要我幫佢解鎖



好似幾好玩 D動畫又劃得幾靚, 不過我沒玩又唔多識。
他說教我玩, 陪我過關.......

可惜! 我真的很忙未得閑打機,  我驚你玩到三更半夜唔俾我閃, 害你緊張關頭過唔到關。
有無嬲我汲陪你......???

我鐘意玩 facebook game, 喜歡去你的 Cityville 按及遊走, 之不過入唔到好耐啦 ! 近排, 只玩糖糖 CANDY CURSH SAGA......

她/他們呀 !!  返緊工都來電要開鎖 , 搞到我差點俾人知一邊趕緊報告, 一邊同佢玩......






重有咩玩呀 !  今日做緊咩呀 ?是我 WHATAPP他.......有時工作真的幾悶, 3點3 咪 WHATAPP 給好友放鬆自已, 停一停緊張勞累工作。

雪 - 2013.12.15

相片:【神魔之塔 4.0 版本「天界女神的法則」慶祝活動】

神秘的精靈喜歡一切都是整潔的,因此會不斷地打掃,召喚師遇上牠會不會被掃個乾淨呢?

★ 第四彈:特別任務『整潔的打掃精靈』
時間:12月16日 (一) 至 12月29日 (日)
在夜間偷偷打掃的神秘精靈,你能揭開牠的神秘面紗嗎?

沒有留言:

發佈留言