2013年12月11日星期三

我要刺激...













減肥控制體重, 單調味寡食物太多.

我必要剌激的一餐.....不帶辣不歡呀.
 哈 ! 微辣好啦!  我喜歡咖哩香草味但有些怕大辣, 未吃完就淚流拼帶鼻涕一齊來. 


我要刺激

他推薦這細舖, 叫我在午飯時間去幫襯, 吃完我就覺得麻麻地...
數咖哩好味就回想起, 那年印度之旅時吃的紅咖哩飯.

問問你先 ? 你有潛質吃辣 ? 我好去尖沙咀好多摩囉差出入, 那個商場吃一餐正宗咖哩餐, 願意陪我去嗎 ?

一時間忘記了地方名, 我 whatapp 你稍後.

過兩日會同你分享一件將要發生樂事.......快樂又靜靜地回到我身邊 ! 

雪 - 2013.12.11



4 則留言:

  1. 我也是無辣不歡的人啊! 誰知身邊的朋友冇一個食辣的, 回港幾年都未食過一次麻辣火鍋啊! 真冇引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈 ! 原來candy妳喜歡吃辣辣食物, 重慶大廈好多辣正宗咖哩我倒想試試, 麻辣火煱我就沒有吃過

      刪除
  2. 辣 Snow 囉!怕怕,怕怕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 辣 Snow辣 Snow,哈哈 !我都未變巴辣妹的樣...你想見咩? 

      刪除