2013年12月18日星期三

羽绒攞出來未呀







喂 ! 你件羽绒攞出來未呀 !

我件黑色羽绒穿上身啦, 好暖暖的一天, 今日坐地鐵隔離男仔又係著住件羽绒, 係咁迫埋來, 晨早流流重訓到豬一樣, 唉晒落我到右臂那邊, 真係想罵醒鬧剷佢。

不過最後都無叫醒他。算啦 ! 見佢住著件厚厚羽绒, 我又著住厚厚羽绒......

都無咩蝕底到........


你咪笑呀 ! 你咪話我有著數呀 ! 我嬲架......重會唔客氣打你架 ! 



雪 - 2013.12.19



6 則留言:

  1. 我都試過, 但冇嬲反而好笑, 我趁佢挨落嚟時第一時間起身, 佢就成個碌咗落地, 我又坐番埋位!
    當堂成個醒哂! 幾得意呀!!!
    謝謝分享! 祝你聖誕快樂啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. CANDY, 我自已都試過睡在巴士, 所以好明白累時候好難控制, 但是真是假駁大冒會分得出, 嘻嘻 ! 你又好鬼馬.....
      祝你聖誕快樂啊!

      刪除
  2. 佢...係咪扮訓gar?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個不是扮, 看得出....你又無試過俾人推醒有無訓過 ?

      刪除
    2. 我坐車,多數不會睡。

      坐路口位不會睡,坐窗邊位,要睡的話會把身靠向窗邊,不會挨在人度gar。

      刪除
    3. 哈 ! 你一定睡眠充足, 我好多時都在車睡但也不會挨在人度.........
      聖誕快樂 SMALL U~~~*

      刪除