2014年2月1日星期六

約定初三去睇跑馬仔




站在窗前伸伸腰, 望望窗外.  二點多啦太陽高掛 ! 街上好靜遊人也不多. 相信大部份人都是昨晚喧嘩得太夜, 我都一樣不願起床, 纏繞在床上跟朋友祝好, 看手電送來祝福. 

同朋友, 同家人互相問好, 都忙了吃早點.

你呢 ! 你新年怎樣過呀 ! 同女朋友一齊出國旅遊, 一起上國內探親...

今個馬年我的他沒休假, 我亦都不想另找節目.....這麼長假期我怎樣過 ?
訓覺, 吃飯, 上網, 聽歌.......

唔知架 ! 初三入馬場如果你肯帶我去的話.  反正, 這些男人賭錢地方我一個人是不會去.
我就當馬年去見見馬仔, 陪你癲番一日, 但你賭三, 四場就好走啦 ! 要不是實會悶親我呀 ! 

嘻嘻 ~ 我會買一場一號, 獨贏 ! 你幫我劃定飛...... 

之後, 不管輸贏你要作東, 我要收大利事兼加吃韓國燒, 包私家車接送.

這樣, 就一定新年快樂.

雪 - 2014.02.01



2 則留言:

  1. •*(Ѽ$ღ.¸祝你...
    ¸ღ◎$ღ´.Ѽ•)ღ´馬年大旺ღ
    (.Ѽ´$ღ`$*.ღ大吉大利Ѽ
    *ღ.$◎*$´Ѽ)ღѼ幸福快樂Ѽ
    ( ღ•$´Ѽ$* ღ*´Ѽ**身體健康Ѽ
    .ღѼ¸$*ღ$.◎´Ѽ¸$財運亨通ღ*)
    (´$*ღ¸$.•Ѽ.ღ$◎ •一世無憂ღ$Ѽ`)
    ......\~$~$~/.......
    .......\~$$~/........
    ....*╚════╝*...

    回覆刪除