2014年2月8日星期六

百無禁忌化解


一直都知道你把口好衰, 但新年流流說些吉利祝賀語, 得唔得呀 ?

好在過了初八才在道上撞上口臭的你, 要不是我就一定不客氣啦 ! 實叫自已掌掌嘴再加送你一句大吉利事。

點呀 ! 新年有什麼願望呀 ?

他說 :  「想計劃辭工長休。」 我說 : 「定是想轉工換換環境。」

我說  : 「 已找到長期飯票 !? 邊個女人咁蝕底呀 ? 你好難養得起喎要月賺幾萬元, 又愛著用名牌TEE, 而且唔貴價褲唔著 。 」 

餓 ! 餓 ! 餓 ! 原來他為長遠夢想, 理想而放棄高薪厚職.......

我說 :  「你有理想架咩 !?  」
心想還是跟以前一樣沒變, 重是想做一個窮畫家。

他說 : 「唔 ! 唔 !  無變.......」

我說 : 「幾時送畫給送我 ! 你 C o左我就發啦 !! 」

......畫家要投過胎幾次才會出名...哈哈, 對著他也搞到自已唔覺意新年亂講嘢。


唔好意思 !  就這樣, 馬上掛個百無禁忌化解,化解 。將惡毒害人的漫罵嘴咒化解。

雪 - 2014.02.08








沒有留言:

發佈留言