2014年2月16日星期日

凍 ~點玩煮飯仔










沖完涼出來...就出現了這個畫面, 男朋友話要吃雪糕, 嚟舖杰啦 ! 

真的暈啦 ! 幹嚒開這嚒多 ?? 早幾晚才經過肚痛折騰......

他幾時變得這麼貪嘴, 我只可陪吃一口兩口.  煩惱中怎能負擔這高卡卡路里呢 ! 也害怕再次肚子痛.

他當然不怕胖, 怕的是我, 他基本上每天都要做運動...

他嘴啖我然後說要撇我一陣, 去操操隻老鼠仔...叫我等他回來去買經濟海鮮今晚玩煮飯仔...

有無搞錯呀 !? 咁鬼凍濕手濕腳我唔煮架 !!  

正想緊偈仔怎去說服他...

雪 - 2014.02.16

6 則留言:


  1. 同雪拜年!
    ✿*♥❉**✱- ҈ -✿*♥❉**✱- ҈ -✿*♥❉*✱- ҈ -*✱✿*♥❉*✱- ҈ -*✱✿
    ★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º
    ░如░意░吉░祥░!░馬░年░好░運░!░身░體░健░康░!
    ★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º
    ░萬░事░勝░意░!░金░銀░滿░屋░!░歡░樂░年░年░!
    ★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º
    ✿*♥❉**✱- ҈ -✿*♥❉**✱- ҈ -✿*♥❉*✱- ҈ -*✱✿*♥❉*✱- ҈ -*✱✿

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚兒, 好高興在這再聚, 多點來坐, 我這兒很冷清.

      刪除
  2. 嘩, 咁多雪糕呀, 在我記憶中, 我咁大個仔都未一次過食過半桶這樣的雪糕呀,

    你男友食完咁多雪糕, 仲要食海鮮, 你真係要勸勸佢, 為左將來二人的生活幸福, 一定要節制飲食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢貪新鮮吃三隻未, 當然不會一次過吃三大合啦 ! 食平價海鮮......

      刪除
  3. MY █▄❤vE 好姊妹•¤*.早安喇...好野呢...太陽出來呢
    凍凍凍 ...吃雪糕呀...還要玩煮飯仔...後生女...真勁呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃雪糕呀...還要玩煮飯仔...後生女...真勁呢 ! 無法子...他話外國無啖好吃喎, 餓了很耐.

      刪除