2014年2月21日星期五

我給他的留言



唔淮呀 ! 唔淮你同朋友去打牌焗, 唔淮打機, 打邊爐都唔淮.

晚上六點半前準時交人給我....這是我貼在雪櫃門外的五張紙條留言.  起身記著食早餐不要餓壞 ! 櫃頂有盒即台灣棄蒸溜咖啡包.  你自已泡 1 cup. 

桌底有本封塵雜誌, 我專登留給你, 內有你喜愛的一頁.  有時間幫我執執個腦...唔該. 呀 ! 都係唔好我驚你偷睇.

哈 ! 我是否好長氣呀 ? 記著...你唔淮私下約會某某呀 !

唔講住啦 !   起身就 悶再 whatapp 我啦 !

他好聽話......真的無約人, 自已去看影藏歲月.


雪 - 2014.02.21

2 則留言:

  1. 阿雪, 我是奕風. 可以打給我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地唔你好熟, 我唔知同你說什麼, 也怕不懂對答, 悶到你 ! sorry ar

      刪除