2014年2月26日星期三

回家必經之路




相片:已好耐冇睇男生踢足球。。。我維園附近游盪中。

鐘意自已一個人逛街感覺? 這條是我回家必經之路。

下一個巴士站, 路人甲、乙、丙、丁多到難以擠身而行, 車一氧化碳太高令空氣質素極之差、差、差。  好幾次等幾架巴士都上不到車, 上到車又怕同人身貼身迫在一起。遇岩大塞車真係等到人都暈。

記得有次好彩撞到死檔好友。 我望一望龍尾唔理咁多...細細聲單單眼同他說, 我要打尖...馬上拍肩膀繞一繞他隻手扮女友...然後側身站在他前面。  其實打尖真的不對 ! 好醜行呢 !!

所以, 平日不逛街我總是在總站等車 ! 間中重可以在附近圖書館看看畫展, 攝影展...這一段短短回家路是鬧市中寧靜一角。

雪 - 2014.02.26

相片:又一天,回家途中。
重未肯釆翻我。。。

2 則留言:

  1. 噫,盞街燈幾靚喎。

    回覆刪除
  2. ☾¤・゚晚安呢☁*♦¤又係美夢甜睡時刻哦
    快樂時間真係過得好鬼快*♦¤笑盈盈又星期四喔°★

    回覆刪除