2014年2月5日星期三

好友茶聚

西區茶聚 ~  

一行六人吃了廿碟, 加埋茶錢計埋加一都三佰捌拾元.  她們有點我看有無收多錢, 我有睇不過唔明那些好意頭名字...望兩眼咪說OK OK OK ~ 俾錢埋單啦 !  

四式甜品, 蚝油菜芯,滑滑蝦腸,香炸芋角,蘇炸芋絲,  橫財就手(鹵水豬手), 花開富貴 (賽螃蟹餃), 菠蘿飽,豬腳薑, 馬拉糕. 哈 !  我又剛想不到吃了什麼什麼, 實在太得多.  

點解她們無叫排骨, 我至愛嗎 ! 掛住側計無掦點心紙. 

喂 ! 你是否約好了她去飲茶架 ? 快點覆我啦 ! 放多兩日就要返工 , 情人回來就失自由啦 !  





年年有餘, 財源滾滾

四式甜品 ~甜到你暈

~ 路邊隨影 ~


2 則留言:

  1. 雪,人日生日快樂,哈哈,一年大兩歲,唔係,計埋舊曆,一年大三歲

    回覆刪除
  2. 咩 ! 一年大三歲. 唔會掛未聽過喎 ~



    回覆刪除