2014年2月1日星期六

初二想緊開年



開工大吉, 新年啦 ! 還要開工重兼要留在西方異地。說好了 ! 不會為錢而勞役自已, 什麼身不由已, 全部都是謊言。 我係嬲呀 ! 那又可怎樣, 無理由新年初二就同他隔空開年嗎 ! 
我唔聽, 什麼也不聽...解釋是無用, 一次又一次冷落行動已証明。


誰不想大富大貴, 但看著他這樣拼博, 這樣努力做人做好份工, 賺幾多錢又點 ? 但他又沒有錯, 外人不知道是應該讚他勤力, 將來必定是個顧家男人 !!!??? 

而我呢 ! 最簡單是在節日沒愛人陪出現寂寞感。 好在, 我還有你陪, 約實你明天來接我。

他連陪我溫馨甜蜜時間都不足夠.......
都說好了買樓是不用急, 遲點會樓價跌了才打算啦 !

我祝福你們也祝福自已可以不勞而獲而大富大貴 、大吉大利、馬年好景、 龍馬精神、長年暢旺。

雪 - 2014.02.01




2 則留言:

  1. 哈哈,新春愉快,不勞而獲呢個祝福好有趣

    回覆刪除
    回覆
    1. EE , 我都覺幾得意, 因為有時返工太辛苦, 好想可不勞而穫嗎 ?

      刪除