2014年2月3日星期一

初三連贏第十一場


你昨天專登在沙田等我.  我無去...朋友係就係帶我去馬會, 不過是去跑馬地再接另一友人放工.
我也不知道, 是他安排行程. SORRY AR 讓你誤會.

中午就知會更改...所以叫你幫我落飛買馬, 但我無叫你在沙田等我嗎 !? 原本我也想行行跑馬博物館. 跟這年生肖親近加添今年好運氣. 再電啦 ! 我要取回連贏第十一場貳佰多元彩金, 最多請你吃甜的 !

哈哈 ! 我都是坐在門口等......




之後, 他說九龍城有好多間泰菜選擇, 就入隧道過江找東東吃. 最後落腳在這...
唔唔, 又平又好吃 ! 讚呀 ! 最讚是朋友知我贏錢都搶著做東. 





吃到好飽重話要來多碗團團圓圓,  我真的吃不落...好啦 ! 就吃兩粒.


新年快樂 ~

2014.02.03

沒有留言:

發佈留言