2014年2月16日星期日

有他陪在身邊日子

有他陪在身邊日子 ~


好啦 ! 好啦 ! 終於可抱緊這刻最愛, 可以同他天天見面, 跟他日日夕夕相見.......

他要搬來我家, 他要暫住半月暫時也不用出埠兼放大假幾天。 

也不知是真定是假, 他說他的細房子間要大裝修。  也許, 是他的屎橋嗎 ??? 

未想過租酒店......他又說如這段空檔最好一起旅行。    又要我再放大假...你話可以嗎 ?  這...是一大難題, 真的想我變不負責任員工。    哈 ! 我自已都笑.....笑著說不行, 真的不行。   

一扎玫瑰花加一盒靚花紙禮物就當交租, 想大他個頭呀 !

喂 ! 我家也要大裝修, 換燈膽就最最著急。  到時有排他的累......

好啦 ! 今晚有人暖暖被窩。 

雪 - 2014.02.15

2 則留言:

  1. 都好咖, 叫佢先睏落被舖裡, 先讓他暖左個被竇, 你才上床睏..... 然後, 當然係踢佢去第二張床度睏, 又或叫佢睏地下, 哈哈哈

    回覆刪除