2014年2月9日星期日

是雜亂無章




何解貼個人馬座圖片出來, 無他是隱藏, 是故弄玄虛。  如果要寫星座的話我不作二選, 非我和他的星座為首選。

今日, 不是想寫星座, 正想構思寫寫天馬行空故事。  遊遊網站時見到可愛就隨手貼貼。 好似, 以前都貼過, 有記得嗎 ?

已經好耐沒寫魔幻情節網誌。 每天寫著平凡日記, 你又怎麼會看到我自大狂妄一面, 看到我任意妄任.

這刻, 想帶自已回到唐代扮扮詩人,  只可惜想打造還打造, 我不懂拋詩也不懂作聯。扮詩人靠你啦 ! 私回幾首給我啦...唔該。

喂 ! 喂 ! 你又來訴真情。  我寫緊網誌, 原本花緊精力去構思... 

你睇清楚, 這裡上文同下文是否天馬行空...夾唔到 ! 是雜亂無章...的一章.

雪 - 2014.02.09

沒有留言:

發佈留言