2014年2月25日星期二

無啦啦罵人


無聊, 唔關你事.

為什麼無啦啦罵人喎, 是我這天忙無找你 ? 是我掛著拍拖答應覆電而忘記咩 !

唔通, 真的有忘了找好友 ?

無呀 ! 無找你攝時間.  本來今日找你, 是想同你陳述壓住好耐悶氣, 想請教你怎樣可解決屈結中難題, 想你陪我側側的我來日命途, 我真的很想找朋友跟我談談...

其實, 我一直當你好朋友, 有快樂與及遇難題就想著找你.

點解要找我來出氣, 我朋友一號, 二號, 三號都一齊有怒氣, 撞岩個個都不理我.

你呀 ! 咪又再一次黑我名單呀 !

我已經好慘你還加多一腳.......這晚要抱頭哭泣中 !

雪 - 2014.02.25

 


沒有留言:

發佈留言