2014年2月7日星期五

大話西遊亞雪篇



                                            相片:大話西遊亞雪篇。我準備學人寫頁影評好? 定貼宣傳片好呢?



坐專線小巴去到數馬港, 無他是那邊有飛買又近回家.
 
開場之前, 首要戴返一副近視眼鏡再加多副三 D 墨鏡, 觀看大話西遊.


好呀 ! 亞雪影評...開始啦 ~
你唔準笑我字都寫錯, 膽感說寫影評 !! 嘻嘻...唔感唔感, 寫寫出來跟你分享 !

幾套賀歲港產片終於選了大話西遊, 故事大綱都是同耳熟能詳同原著沒有大分別。 所以, 要是你想看劇情不看也罷。  特技效果佈滿每一個鏡頭, 魔界中妖精造型都讓我有點兒恐懼感。 鏡頭捕捉又是飛上飛落, 用斧頭、 劍、 繩、 刀, 定海神針打來打去。花果山瀑布水簾感覺美指沒化大功夫, 結合總總是沒太多新意片種。

戲內也缺乏動人情感描寫, 片中女主角小白孤如雪與悟空, 在晶石未爆時相識引發情愛有點牽強。悟空不是愛紫霞仙子嗎 ? 是一套沒多對白戲種。

喂 ! 早兩晚 在 yotube 點擊大話西遊中看見發哥, 所以才引發看他的舊片。 影帝發哥又好像很耐無在營幕前見面。  城城單角牛表演就好一般, 鐵扇公主樣貌甜美, 幾個鏡頭都好吸引。 殷子丹連個樣子都變了真馬騮一樣。不得不讚特殊化裝群策群力下功勞。 

如果...五粒星做評分, 我會給予三星, 講到這樣爛都給三星,
哈 ! 我鐘意

   嗎 !!!

嘩 ! 願來 3D 張票好貴呀 !  用了我兩封大利事來買票。赤赤痛緊......

祝大家新年快樂 !  天宮賜福 ! 初八發, 發, 發........發到唔識停 !

雪 - 2014.02.08


   








沒有留言:

發佈留言