2015年8月27日星期四

吱吱吱...浸親.



喂 ! 喂 ! 有隻黑鳥在溪伴中游泳.  唉呀 ! 好得意呀 !  影唔到牠的樣子...

阿姊姊, 我真浸親. 是被隻肥貓追一時不慎跌落池...吱吱吱, 點解妳會唔明我, 點解你會以為我在玩.  

行啦 !行啦 ! 行啦 ! 去前面影相...又話要影荷花.

咪走......吱吱吱.  大力拍翼吸引她倆注意.  

嘩 !  好靚...花.  這天要放張靚靚日出照...拍多幾張相相先.



行了兩圈, 行多一圈好吧 ?  我要去看一看隻黑鳥飛走未, 想拍張正面照片.

 哎呀 ! 重係度...不過好似唔識陏, 似浸親喎....

喂 ! 你想辦法救牠出來, 我驚牠會死要是沒人發現.

點救呀 ! 今日鬼節他說唔想感染禽流感, 叫我唔好搞錯當愚人節整估他.

怎辦好...好 ! 等我跑去游泳池找救生員.  於是, 我用些唔咸唔淡的煲冬瓜說池邊有個生命等你去施援救助.  



事實, 我一生最害怕的是這種濕水禽畜, 都不明白這次會做這件無謂事, 還少了點恐懼感覺以三秒三快拍了這一張相.

這隻會否是烏雅 ? 定是相思 ?

要多謝那位肯爬低身攀出池邊的救生員哥哥. 也要多謝......發現我姊姊.

驚驚...邊寫邊驚, 恐懼感覺又回來了.

雪 - 2015.08.27





沒有留言:

發佈留言