2015年8月14日星期五

搶快一步表態



偷步 ! 什麼偷步 ? 一般偷步是形容什麼 ?

這天我想偷步又是什麼, 搶快一步表態, 兩個好朋友女生同時愛上了男生, 為了友情放棄愛情 ?  這關鍵一刻, 梗緊搶先同好朋友說 : 「 你唔好同我爭呀 ! 讓一讓我啦 ! 」

這個社會重有無這麼要好朋友 ?  好男生要爭爭又何況, 怎樣可以有愛情又不失好友.

停一停 ! 唔好問我住, 門鐘剛剛響起...

你自已坐陣先,  要睇70年代舊片就自便.  我有長途側緊要入房密密側.

唔好亂俾薯片我隻貓吃呀 ! 牠好易肚痾....

有事睇醫生張單俾你架........

雪 - 2015.08.14




沒有留言:

發佈留言