2015年8月22日星期六

發爛渣的中國情人節






寫得好爛呀 !?  無絞盡腦汁寫愛他一頁...


係呀 ~ 無雀橋相會, 無密密 call , 唔 happy 中. 咪亂寫亂發.

中國情人節都無表示...

禮尚往來, 禮物百無囉.

佢都唔記得囉, 提到出口嬌又撤過, 說又說過也當無事發生過,  我有準備都收番埋先啦 ! 

中國情人節看來是自討沒趣多.   睇睇明天點, 睇睇他有無補足, 好好維繫這份尚要走很長,情路. 

我唔係貪, 我睇緊他是否真的可托付終身, 將我情感完全交托給他. 

結了婚才離婚的話, 我怕會承受不了.

佢都無說過要同我結婚.

補回一頁要發爛渣的中國情人節. 



 


沒有留言:

發佈留言