2015年8月5日星期三

飯聚匯泉居


昨晚無飲水, 紅酒白酒伴晚餐...朋友她說慢慢飲, 唔急就不會醉.

我唔是係好飲得, 一杯紅一杯白, 好快有暈暈地感覺.  好開懷暢飲談了很多舊事, 嘴巴好忙又要飲又要吃又要大聲笑, 又要回味...快樂時光.

笑...那有時間談政治 ! 見多幾次先啦 ! 一談政治怕因立場不同而吵得面紅耳熱.

這間菜館在測魚涌海灣街13-15號匯泉居, 是朋友推薦青島菜(老板家鄉食物) .  可能我比較愛這種味濃食物, 所以感覺幾好味. 但有個靚女愛清啖就要找汽水, 笑說用來沖淡味精.

朋友話這晚是老板親自落鑊...因他整晚也沒出來同他蘇 Soooooo喎. 

信我的話就要試一試, 價錢也不貴, 地方細細是聚腳好地方, 不過要早點訂位好易客滿. 也搞不清是否朋友是老客,老板給予好多優待.




相片曬緊找緊......笑. 飲杯酒先.




待續...............

由於食物太多一貼出來散滿版面就不好啦 !  所以, 花了點時間整理整理.

請客朋友也一早點好菜...實際上吃了什麼菜式 ? 我也要上 openrice 找一找才知道.

前菜已好豐富 :

1)手拍青瓜粉皮, 迷里冬瓜球, 冬菇菜, 麻香靈芝菇 ,素咩卷 ( 我食得一粒冬瓜球/素咩卷).
    一句說入口清爽涼快, 感覺精緻美觀...我部手機食得好飽. 
   掛著側計, 拍照...重要同阿某某私下聯結...他叫我打包俾佢喎...笑. 




 2) 跟著主食 :
 在這要再一次多謝朋友宴客, 亳情款待, 推薦這一間好有特色小菜館, 讓我品嚐到廚師精湛廚
 藝.
 草捆牛骨,軟腍的牛肉豐腴可口可口...牛有牛肉味 (哈哈大笑中).
 松鼠大黃魚炸得熱辣辣鬆脆 , 重要是無散開, 的連魚骨也可吞下肚子. 微酸果甜治味正, 賣相外形吸引.  唔寫唔讚太多, 費事人家以為我幫匯泉居做寫手.

曬曬我朋友破費的豪門夜宴 : 
樟茶鴨一隻,玫瑰露加紹興酒醉雞, 烤羊腿,賽旁蟹,口水雞,蒸青子, 草捆牛骨,松鼠大黃魚.(我傳給他時候,他說我未齊相...暈啦!醉咗...啦 !





3. 無白飯供應, 食蔥油餅, 羊肉餃子和唔知咩餃子, 蔬菜有扒津白,好靚好甜, 重有一碟炸蒜頭 十月芥菜,無故失蹤了. 






終於甜品...駕到.  我唔寫啦 ! 你自已睇啦.......金色象牙塔是拔絲番薯和香蕉.
嘩嘩聲 ! 去到尾.....

食飽還要陪唱K....我, 話醉了 ! 留下一次相會啦 !



真係好可以找回你們, 朋友聚一聚惜日友情一瞬間又全部回來了!

我真的快樂了 !

雪 - 2015.07.31


PS...部份照片取自 OPENRICE 或互聯網...酒醉關係相片模糊不清.

沒有留言:

發佈留言